up to date
جالبترین و مهیج ترین و بروزترین موضوعات رو اینجا دنبال کنید
ظهور آلیستر کرولی (Aleister Crowley) را می توان نقطه عطف رشد و گسترش شیطان پرستی و جادوگری در غرب دانست.راه اندازی مجالس فساد جنسی همراه با موسیقی،مصرف مواد مخدر و جادوگری باعث گردید به  او لقب شیطان بزرگ و پست ترین ادم روی زمین بدهند.
آقای بوش پدر در 11 سپتامبر 1990 ایده ی «نظم نوین جهانی» را علنا بیان کرد» NWO «. دقیقا 11 سال بعد یعنی به اندازه ی یک چرخه ی کامل خورشید حادثه ی 11 سپتامبر اتفاق افتاد یعنی در زمان ریاست جمهوری بوش پسر .
آلیستر کرولی کسی که کتاب شیطانی «کتاب قانون « را در حالی نوشت که در هرم گیزا ، تسخیر شده بود . درسال 1904 کرولی کتاب قانون را پس از تفکرات و عباداتش در خوابگاه پادشاه هرم بزرگ گیزا دریافت کرد . همچنین او با موجودی به نام  Aiwas  دیدار کرده بود . کرولی از این نماد در اثرش استفاده کرده است.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide27.jpg

 



15 آذر 1391برچسب:شیطان پرستی , :: 16:7 ::  نويسنده : natanaeel

هر روز شاهد مدهای لباس و آرایش های گوناگونی در جامعه هستیم که تعجب رهگذران را بر می انگیزد و نگاه ها را خیره می کند . بسیاری از مردم بدون اینکه اطلاعات صحیحی از شیطان پرستی داشته باشند جوانانی را که به این پوشش در آمده باشند شیطان پرست می نامند .حال آنکه شیطان پرستان اعتقادات خاص خود را دارند و خوشبختانه این فرقه در ایران از گستردگی چندانی برخوردار نیست .بسیاری از جوانانی که نا آگاهانه از مد و آرایش غربی تقلید می کنند از ریشه این گونه گرایش ها غافلند .
در خصوص گرایش جوانان ایرانی به فرقه های شیطان پرستی به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد جوانان ما فرقه های شیطان پرستی را نمی شناسند و اصولا گرایشی هم به این فرقه ها در کشور وجود ندارد.
تیپ ها و مدل های پوششی که امروزه در جامعه و به ویژه در میان جوانان دیده می شود بیشتر تقلید کورکورانه و نا آگاهانه از فرقه های خاص است .فرقه ها ابتدا با یک تیپ خاص پوشش روی کار می آیند و هدف اولیه آنها مخالفت با سیستم است این نوع فرقه ها زمینه ای را فراهم می کنند که یک قشر خاص در جامعه که مخالف سیستم هستند به سوی آنها گرایش پیدا کنند.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide16.jpg

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. همچون درختی باش که اگر نتوانستی میوه دهی لااقل سایه ای برای افکندن داشته باشی. این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی هست که امیدوارم شما رو سرگرم کنه و براتون مفید باشه. پذیرای نظرات و پیشنهادات زیبای شما در جهت ارتقای سطح وبلاگ هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان up to date و آدرس journalist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 21312
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1